Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Kan niet wachten op die 60 day lemon!

ik gok 69 dagen 44 gram
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

1 beestje aangetroffen kon er weinig van maken in een reflex was het bam en zo plat als het maar zijn kan,lopen zoeken alles op zijn kop maar kan voor de rest niets vinden.
      De 60 day prijsdame meet 11 cm de zijtakjes beginnen uit te schuiven en de 4de internode in de maak

Comment

je heb tg nie da beestjes virus van mij overgenomen he
        Wel gezien wat je plat hebt gestampt? haha
        Dat gaat de goeie kant op dat se ons allen versteld doet staan

Greets

Comment

Leuk verslagje

Denk wel dat ze redelijk tegen overvoeding aan lijken te zitten (kleur, wijkende baldpunten, verbrande bladpunten). En je lijkt wat last te hebben van klauw blad. Wel even de moeite waard om in te duiken om te kijken wat er niet helemaal goed gaat. Wellicht iets met Ph.

Die kleintjes zien er goed uit!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Nee Psy dat heb ik niet gezien wat het was.Was wel groot zag hem/haar duidelijk lopen en de slechte voor onze planten zijn klein en lopen niet zo snel.
            Maar we zijn alert zie niets aan het blad of stam en steel.
            Denk loos alarm.
            En anders stratego,neemolie zou ook nog kunnen maar liever niet met de toppen er al in.
            Voordeel ik heb ze nergens mee behandeld dus bestrijden met vijanden is de beste optie.
            Maar da`s op de zaken vooruit lopen als er meer zitten en zo bewegen moet ik ze kunnen vinden maar zie niets.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Rollup 1 heeft last van de inlaat gehad en iets overvoeding is denk wel de terechte conclusie.
            De ph zou in orde moeten zijn aangezien ik op batmix zit.
            Misschien de sugarroyal,deze zou ik morgen voor het laatst geven maar twijfel nu och een beetje.

Comment

Hey Mway Thx voor de afmetingen!
              Doe je de volle 2ml met sr of minder?
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nik ik heb idd 2ml gebruikt.

Comment

Interessant dat je met een drain werkt. Heb je hier zelf ervaring met welke voordelen dit biedt? Ben wel nieuwsgierig waarom je dat doet
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Bij de Somango mannen zaten deze vast in de kluit.
                    Dus voor beluchting en watergift helpt het wel.

Comment

Mooie update, goed de planten en hun conditie te zien.
                      Ik zou iets meer wateren, de volgende ronde zou je kunnen proberen voor de bloeiverschijnselen beginnen de hoofdstam een internode boven de top te pletten.
                      Hierdoor krijg je iets meer groei in je zijtakken die daardoor meer licht vangen en grotere toppen aan gaan maken, heb je evengoed je hoofdbud.

Comment

Ik zelf geef van de sr maar 1ml en ven daar zeer tevreden mee.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

krasi volgende ronde word een scrogronde heb hier een mooie fem voor gevonden die flink gestressed geen kik er om geef.Bij het ontkiemen bijna verbrand waren gewoon geel,door gegaan er mee en daarna flinke hitte over hun donder gehad als jong plantje,daarna verzopen tot de met,daarna de lamp later aan laten gaan 3 dagen lang 2 dagen normaal gedraaiden toen de lamp een half uur later aan laten gaan en hierop laten staan.Ze geven nergens om,geen herma van te maken.
                          Je zal wel denken wat heb je met die planten gedaan maar ik had ze eigenlijk bij het ontkiemen al afgeschreven en toen die Somango`s gezet maar ik kreeg er een paar weer tot leven en de rest staat hieboven.Dit zijn ze 1ste dag bloei 018.jpgMijn gedachte erbij was doe eens gek

De inschrijving is gesloten hieronder de gokkers

dagen grammen
                          El Plantos 66 - 34
                          Escargot 73 - 41
                          Psychedelic1988 68 - 36
                          Ronson 63 - 43
                          berry ryder 80 - 80
                          Gamm 71 - 64
                          Nik 70 - 30
                          thugz 66 - 33
                          Bacos 63 - 38
                          iTrustz 69 - 44

Succes iedereen.

Comment

Dat zijn Russische spetznaz planten, bikkelhard.

Comment

Net even de prijsdame gemeten 12,5 cm haar zusters doen nu net zo hard mee.
                              Ze zijn nu ook serieus met de zijtakken bezig.
                              Dus de verwachte groeispurt is in volle gang.
                              Temp 26 LV 55%

Groeten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nee krasi zijn echte skywalkers

Comment

Hoi MWay!

Zo al meer als 12 cm, die gaan mooi de lucht in!

10 deelnemers dus, geeft ons allemaal 10% kans om te winnen... Hogere winkans dan bij de Lotto in ieder geval

Succes met je meiden!

Groetjes El Plantos
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X